Meer creativiteit en innovatie op de werkvloer?
Kies net als KPN, Probiblio en de Postcode Loterij voor workshops, training en advies van de Creativity Club.
De Creativity Club biedt trainingen, workshops en advies voor organisaties. Onze programma's zijn ontworpen om bedrijven te helpen om innovatie, vernieuwing en verbetering te stimuleren en realiseren met de collectieve creatieve denkkracht van medewerkers!
#1. Samen zoeken naar oplossingen voor een vraagstuk
Better brainstorming
Wij faciliteren een brainstorm: op zoek naar nieuwe invalshoeken voor jouw vraagstuk.
Ideation challenge
In teams strijden om het beste idee. En tevens leren creatief te denken. Leuk én leerzaam.
Challenge Based Innovation Program
Brainstormtechniek die helpt snel en effectief oplossingen te vinden voor een lastig vraagstuk.
​
Lightning Decision Jam
#2. Creatief en innovatie vermogen van het team verbeteren
Crash Course Creativity
Creativity Bootcamp
Actieve sessie. Deelnemers leren creatief te denken door te doen! Alleen én in teamverband.
​
Challenge Based Innovation Program
Idee Realisatie
#3. Creativiteit en innovatiekracht stimuleren in de organisatie
Leert leidinggevenden om creativiteit en innovatiekracht te stimuleren in het team.
Leidinggeven aan
creativiteit & innovatie
Creative Culture Program
Dit programma wortelt creativiteit en innovatie in jouw organisatiecultuur.
​
Challenge Based Innovation Program
Brengt de interne innovatiemotor op gang en levert minimaal vier innovaties op in één jaar.
Challenge Based
Innovation Program
Ons aanbod bestaat uit workshops, training en advies. Allemaal gericht op de ontwikkeling van creativiteit en creatieve ideeën in jouw organisatie.
Onze opdrachtgevers
Creativiteit als business Booster
Om de concurrentie voor te blijven en groei te realiseren moeten organisaties continu vernieuwen. Alleen hoe krijgt de ondernemer zijn of haar organisatie in de innovatiestand? Volgens ons, Bob Muntjewerff en Laura Kerckhoffs van de Creativity Club, ligt de sleutel bij de ontwikkeling van creativiteit onder medewerkers.
​
Wie optimaal gebruik maakt van het creatief potentieel in de organisatie, kan rechts afslaan waar iedereen linksaf gaat. Want, marktleiders volgen het pad van creativiteit. Niet die van de markt.
Trainers & facilitators Bob Muntjewerff en Laura Kerckhoffs